Opština Kolašin (u daljem tekstu Opstina), u skladu sa Programom podsticajnih mjera u poljoprivredi na teritoriji opštine Kolašin za 2022. godinu (,,Službeni list CG”- opštinski propisi”, broj 24/19) i Programom podsticajnih mjera, mjera 6 – Podšska za nabavku rezervoara za vodu i okiten crijeva za 2022. godinu, objavljuje Javni poziv za dodjelu podrške za nabavku rezervoara za vodu i okiten crijeva za 2022. godinu.
Prihvatljive investicije
Nabavka rezervoara za vodu i okiten crijeva.
Kriterijumi prihvatljivosti
- Pravo na podšsku ostvaruju poljoprivredna gazdinstva, čiji nosilac ima stalno mjesto prebivališta na teritoriji opštine Kolašin i čija je farma iii parcela locirana na teritoriji opštine Kolašin
- Podnosilac zahtjeva može, za vrijeme trajanja ovog Javnog poziva konkurisati samo sa jednin zahtjevom.
Specifični kriterijumi prihvatljivosti
Podnosilac zahtjeva mora, u trenutku podnošenja Zahtjeva za odobravanje podšske, u registru poljoprivrednih gazdinstava imati upisano najmanje:
-“ 4 uslovna grla (jedno uslovno grlo čini jedna muzna krava, deset reproduktivnih ovaca iii 10 reproduktivnih koza.)
-“ najmanje Iha pod ratarskirn iii povrtarskim kulturama
-“ najmanje 0,5ha pod voćarskim kulturama.
Visina podrške
Potrebna dokumentacija uz Zahtjev za odobrenje projekta:
- popunjen zahtjev za odobrenje projekta;
- potpisana i pečatirana cjenovna ponuda – predračuna;
- kopija rješenja o upisu u Registar poljoprivrednih gazdinstava.
Potrebna dokumentacija uz zahtjev za odobrenje plaćanja
- popunjen zahtjev za odobrenje placanja;
- dokaz o nabavci materijala – kopija fakture iii računa;
- listing o broju zivotinja;
- posjedovni list sa naznacenom zasijanom/zasadenom parcelom;
- uvjerenje da je izmiren porez na nepokretnosti za imovinu koju koristi poljoprivredno gazdinstvo na teritoriji opstine Kolasin;
- kopija Ziro raCuna.
Način podnošenja zahtjeva za odobrenje projekta
Popunjene obrasce Zahtjeva za odobrenje projekta sa pratećom dokumentacijom (ovjeren na pisarnici Opštine), dostavlja se zaposlenim u Agrobiznis info centru.
Informacije u vezi sa ovim Javnim pozivom mogu se dobiti putem telefona 068/898-83 l i 068/898-832 .Trajanje Javnog poziva je od 05. aprila 2022. godine. do 18. aprila 2022. godine. dok ce se obrada i odobrenje primljenih Zahtjeva vrsiti nakon zavrsetka Javnog poziva.
Procedura realizacije
1. Podnosilac zahtjeva se obraća Opštini (služba Agrobiznis info centra) Zahtjevom za odobrenje projekta za nabavku rezervoara za vodu i okiten crijeva;
2. Opština (služba Agrobiznis info centra) vrši administrativnu kontrolu podnesenih zahtjeva za odobrenje projekta:
3. Projekti za koje administrativna kontrola utvdi da su u skladu sa Javnim pozivom, služba Agrobiznis info centra vrši terenske konlrole prije realizovane investicije.
4. Podnosilac zahtjeva za odobrenje projekta čiji je zahtjev prihvatljiv po kriterijumima Javnog poziva, dobiće rješenje o odobravanju projekta, dok će projekti koji nijesu u skladu sa Javnim pozivom biti odbijeni;
5. Realizacija investicije od strane podnosioca zahtjeva za odobrenje projekta može početi tek po donošenju Rješenja o odobrenju projekta. Krajnji rok za završetak investicije i podnošenje zahtjeva za odobrenje plaćanja je 01. juna 2022. godine;
6. Podnosilac zahtjeva nakon zavrsetka investicije podnosi Opštini (služba Agrobiznis info centra) zahtjev za odobrenje plaćanja sa ostalom neophodnom dokumentacijom. Zahtjev za odobrenje plaćanja se dostavlja isključivo na obrazcu, sa drugom potrebnom;
7. Projekti za koje se administrativnom kontrolom utvrdi da su nakon podnošenja zahtjeva za odobrenje plaćanja u skladu sa kriterijumima Javnog poziva, biće predmet terenske kontrole;
8. Po obavljenoj kontroli realizovane investicije na licu mjesta, služba Agrobiznis info centra će donositi Rješenja o dodjeli sredstava podrške i odobrenju isplate sredstava podrške;